ZWROTY I REKLAMACJE

W przypadku odstąpienia od umowy, użyj formularza dołączonego do Twojego zamówienia, lub wydrukuj formularz dostępny w tekście poniżej.


PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY / ZWROT TOWARU

 

W związku z obecną sytuacją związaną z pandemią koronawirusa (COVID-19) wydłużamy czas na zwrot z 14 do 30 dni, aby zakupy online były jeszcze bardziej komfortowe.


Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni 30 dni bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

  >> Kliknij, by pobrać formularz <<

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Cool Sport sp. z o.o. sp. k., ul. Handlowców 2, 32-085 Modlniczka, [email protected], Telefon: 798-99-33-88) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


Proszę odesłać nam rzecz na adres do zwrotu: ROOTS ON THE ROOF, ul. Handlowców 2, 32-085 Modlniczka. E-mail: [email protected], tel.: 798-99-33-88, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść jedynie bezpośrednie koszty odesłania rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

REKLAMACJE

W sklepie ROOTS ON THE ROOF oferujemy tylko oryginalne produkty najwyższej jakości renomowanych firm. Zaopatrujemy nasz sklep wyłącznie u certyfikowanych producentów lub autoryzowanych dystrybutorów. Sprzedajemy artykuły fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach.

Każdy zakupiony w sklepie ROOTS ON THE ROOF produkt można reklamować z tytułu rękojmi przez okres 2 lat od daty otrzymania produktu przez Konsumenta.

Jeżeli klient nie odbierze odrzuconej reklamacji w ciągu 3 miesięcy od otrzymania decyzji towar zostanie zutylizowany. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Państwa (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) i koszty dostarczenia rzeczy do nas (nie wyższe niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Pocztę Polską).


Wraz z towarem należy odesłać wydrukowany i wypełniony "Formularz reklamacji towaru"

  >> Kliknij, by pobrać formularz <<

lub pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz dokładnym opisem wady.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od Klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email jaki podał podczas składnia zamówienia lub telefonicznie na numer jaki podał podczas składania zamówienia.

Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Cool Sport sp. z o.o. sp. k. z siedzibą przy ul. Handlowców 2 w Modlniczce. Państwa dane osobowe będą przetwarzane dla celów rozpatrzenia złożonej reklamacji. Odbiorcami danych na podstawie stosownych umów mogą być tylko i wyłącznie podmioty wspierające Cool Sport w zakresie obsługi procesu reklamacyjnego, takie jak firmy świadczące usługi z zakresu IT czy transportu przesyłek (kurierzy). Podstawą przetwarzania danych jest konieczność podjęcia działań przed zawarciem umowy i rozpatrywania związanych z nią roszczeń (reklamacji). Państwa dane osobowe będą przechowywane do czasu przedawnienia wzajemnych roszczeń, przy czym nie dłużej niż 2 lata od dnia rozpatrzenia reklamacji. Posiadają Państwo prawo do:

  •  żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania, a także do przenoszenia swoich danych osobowych;
  •  wniesienia skargi do organu nadzorczego (PUODO)


Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do złożenia reklamacji. Wszelkie zapytania oraz oświadczenia w zakresie ww. praw należy kierować pod poniższe dane kontaktowe:

Dane kontaktowe administratora danych:

Cool Sport sp. z o.o. sp. k.
ul. Handlowców 2
32-085 Modlniczka
[email protected]

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:

[email protected]

 

ADRES DO ZWROTÓW / REKLAMACJI

Zwroty i reklamacje prosimy odsyłać na adres:

ROOTS ON THE ROOF
ul. Handlowców 2
32-085 Modlniczka

UWAGA: Nie odbieramy paczek wysłanych do Paczkomatów InPost oraz nadanych za pobraniem.